Har tatt en “voksen beslutning” og det føles ikke greit!

Dette har vært en litt tøff helg, mye anfall natt til søndag og litt kjipern dag i går! Det går liksom greit, men jeg har så alt for mye å styre med! Jeg har over en stund planlagt å være med “Mange Bekker små” gruppen til Libanon i desember med en kontainer med klær og utstyr som skal ut i flyktningleirer! Etter at hun “Cruella De ville” legen sa at jeg måtte begynne med “Prosjekt Marianne” så blir jeg så barnslig at jeg skal motbevise og gjøre enda mye og masse mer! Ikke helt over trassalderen enda! Uansett etter å ha funnet ut reiseforsikringen ikke virker i Libanon og jeg havner på sykehus der så kan det koste opp mot en million kr! Hva hvis medisiner blir borte og du blir kjempesyk der nede sa mannen i går, venninnen og søstern holdt lange og strenge foredrag i dag tidlig og jeg hørte om alle bivirkningene på vaksinene jeg må ta så lander jeg på at jeg drar ikke nå! Jeg drar ikke på trass! Det er ikke lurt og jeg er egentlig ikke frisk nok enda! Og jeg blir sur, for jeg vil så gjerne være med å hjelpe! Men jeg kan jo dra senere, fattig trøst akkurat nå som jeg har forbredt med mye mentalt på dette, men jeg er god på snu hodet, så jeg må bare restarte innstillingene på nytt og hjelpe til her hjemme så lenge 🙂

Jeg er veldig glad for alle pengene jeg har samlet inn til Flyktningenhjelpen, jeg er veldig glad for alt vi samler inn til” Refugees welcome to Drøbak”, Jeg er så glad for å ha bidratt med masse allerede på asylmottak, Jeg er så glad for å kunne gå tv-aksjonen! Jeg må minne meg selv på at jeg får gjort masse her, selv om ikke jeg kan reise nå!

Jeg er også glad for å kunne bruke hele desember å kunne kose meg med familien og se gleden deres over julekos her hjemme og null stress og bare ro i heimen iom jeg allerede nesten er ferdig med alle julegavene siden jeg skulle reise 😉 Alltid se etter det som er positivt og det er så masse!

Men akkurat kjentes det vondt ut å lande på en voksen beslutning!

Bare å reise seg igjen og gå videre <3

 

7 kommentarer
    1. Er sikker på at du har tatt en riktig beslutning,bra at tenke på andre(og det har du gjort masse💙)men du må også tenke på deg selv og din familje😉
      Klem😍

    2. er noe med å hjelpe seg selv også vet du. du må tenke på din familie og din egen form først å fremst. du klarer ikke hjelpe noen hverken her eller der er din for i elendig forfatning. sunn fornuft vennen. <3. klemmer sendes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg