Livet er et eventyr, lev :)

Livet altså, det er et eventyr! Synes jeg da! Denne uken her skjer alt, virkelig alt og jeg kjenner jeg smiler! Det er stressende, men alt er så positivt 🙂 På tirsdag kvelde lærte jeg om vikingtiden på skolen til barna mine, masse spennende og så flinke barn 🙂 I går kveld var jeg på litteraturhuset med en bestevenn og fikk lære mer om Israel og Palestina konflikten av Sidsel Wold, Fredrik Græsvik og en jeg desverre ikke husker navnet på.. Men utrolig spennende, lærerik og til tider morsomme kommentarer 🙂 Man tror liksom ikke det når det gjelder denne konflikten, enig med Fredrik Græsvik i boktittelen #EvigKrig som jeg forøvrig anbefaler på en annen blogg: http://epilepsi2509.blogg.no/1445861742_i_krig_finnes_det_bar.html

Fra i går! #Litteraturhuset

I kveld skal jeg på Eldorado bokhandel å bli med på Kristina sin nydelige vakre bok: Julegaven, 24 lyse og mørke fortellinger! Jeg har valgt å lese denne  som en julekalender for meg selv, et eventyr hver kveld! Hvert år går overskuddet  av #Julegaven til ut utvalgt veldedig formål og i år går det til å støtte barn fra Syria! Det er vakkert, det er raust! Akkurat som Kristina selv 🙂 Jeg gleder meg til i kveld!

I morgen er er julebord med mange flotte damer, det er jo aldri feil 😉 

Hele helgen går med til årets happening i Montessori sammenheng! Vårt julemarked! Det er stor, flott og det er der julen starter for min del 🙂 Vi arbeider nesten vettet av oss for å få det til og det er like fantastisk hvert år 🙂

Jeg ønsker alle velkommen:

https://www.facebook.com/events/933768580034243/

Å husk i disse kjipe tider med alt grusomt som skjer at livet er et eventyr, grip dagen, grip øyeblikket! Lev 🙂

Ønsker alle en fantastisk advendtshelg <3

Peace out 🙂

 

2 kommentarer
    1. Så godt du skriver,Marianne ! Og så herlig m din positivitet ! Travle dager,ser jeg- men vet at du alltid har “mange jern i ilden” ❤️ Godt med personer som deg ❤️ Klem til deg og dine ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg